Kızlar genelde anne sütü veriyorum 350 gram mama alıyorum ama bir ay bile kalmayacakmış bana fazla geliyor daha küçük paketi de yok ne yapabilirim bu durumda . Yarın yeni paket alıcam malum mamalar pahalı hipp combiatic kullanıyorum . Çöpe atmamak için bi yol var mı