Derya90 Herkese merhaba ben 2. Çocuğu düşünüyorum şuan ama sanırım kan sulandırıcı iğne bulunamıyor muş bende de kan pıhtılaşması var doğum yapana kadar kullanmak zorundayım aynı problemi yaşayan var mı acaba? Bulabiliyor musunuz
Prenses_annesi22 Derya90 bende dogumdan sonra kullandım oktopar 400 snrm yanlıs yazmadıysam 9 tane flan var duruyo kullnmadım dha burdakı eczanelerde var edırne keşan burası buyuk yerlerde bulmak zordur 🙄