Kızlar bebeğim neredeyse 5 aylık olacak. Aldığım yoğurt makinasını denemek istedim. Yoğurdu denemişken bebişe tattırıyım dedim. Bu arada bebişte alerjen yok. O gün bu gündür yoğurt yemek için ağlıyor çıldırıyor. Kaşığı yaklaştırıyorum heyecanlanıp susuyor vermeyince ağlıyor ağzına boş kaşık sokuyorum ağlıyor. İlla yoğurdu yalayacak. Gözleri sürekli üstümüzde yediğimizi içtiğimiz takip ediyor. Resmen vicdan azabı gibi. Elimde gördüğü yiyeceği tutup ağzına götürüyor. Bu günde elimdeki elmanın emerek suyunu çekti. Ben bu küçük tostosu ne yapacağımı bilmiyorum. Bu ayda ihtiyaç hali dışında bebeğinize bir şeyler tattırıyor musunuz ? Haftaya doktorumuza da soracağım ama sizleri de merak ettim açıkçası.