sevgibozbey-4 Deletedmom_9857 PFAPA olabilir dedi ya da FMF yani Akdeniz ateşi olabilir dedi yarın bunlar için başka bi hastaneye gidicez umarım enfeksiyon devam ederken yapılabilen testlerdir 🤲🏻 çünkü nerdeyse hiç geçmiyo bizim enfeksiyonumuz çok sık tekrar ediyo malesef 🙄
sevgibozbey-4 Ysfm_20 malesef enfeksiyonun sebep olduğu ateşlerde antibiyotik tedavisi şart teşekkür ederim yine de öneriniz için 🙏🏻🤗
Sunshine AloneMom geçen günlerde benim oğlumda böyle oldu 3-4 gün ateş düşmesi sonra antibiyotiğe başladık birden düştü ateşi. Ertesi gün karnında felan döküntüler oldu
sevgibozbey-4 Sunshine doktor antibiyotik iğne verdi 4 tanesini yaptırdık ama ateşi hala devam ediyo 40 ı geçiyo hem de çok sık çıkmaya başladı geceden beri 😔
sevgibozbey-4 Sunshine daha öncekinde klavunat kullanmıştım onu verdiğim gün bitmişti ateşi bi kerede ama bu kez öyle olmadı 🤷
AloneMom sevgibozbey-4 Allah şifa versin kafanıza takmayın bende bu forumda duymuştum bu hastalığı o yüzden sordum belki doktor anlamamıştır diye ama anlamış
sevgibozbey-4 AloneMom iğne kullanmamıza rağmen enfeksiyon artıyo sanırım çünkü 3 saatte bir 41 oluyo ateşi şurup da hemen düşüremiyo
AloneMom sevgibozbey-4 fitil daha etkili aslında.Allah korusun havale falan geçirmesin canım bence hastanede kalmanız daha sağlıklı olur
sevgibozbey-4 AloneMom Bugün tekrar geldik hastaneye ama doktor yatışa gerek yok dedi çünkü fiziksel muayenede her şey temiz çıkıyo tahlil sonuçları pazartesi çıkıcak duruma göre de gerekli görürse FMF ve PFAPA için test isticek doktor bakalım hayırlısı