Ya kızlar bı akıl verin bana oğlum 7 aylık ama çok hareketli ne eli duruyor ne ayağı uyku vakti geldi diyorum yatağa gidiyoruz emiyor yok sallıyorum yok ağlıyor yatiriyim piş piş yapıp poposunu vuruyum diyorum 2 saniye durmuyor sürekli hareket halinde doğduğundan beri hiç şöyle 2 3 dk hareketsiz yattığını görmedim normalmi bu durum ilerde hiperaktivifmi olucak bu çocuk. Var mı aranızda bu dertten muzdarip