Bebeğim 10 aylık şuan değil tabi ama biraz daha emsin de memede uyutor haliye yerine koyunca uyanıyo çıldırıyorum bu sürekli olduğu için sinirlerime hakim olamıyorum yaşamayn bilemez iater istemez sesim yükseliyor gece milyon kez kalkmasını saymıyorum bile benim sorum şu ki emmeyi bırakınca bu çocuk uyur mu siz nası yaptınız bırakınca nası uyudu düzeldi mi