Çocuklar olana kadar sapasağlam dişleri olan ben ilk kızımda iki kanal yaptirdim. Şimdi ikincisi oldu 2,5 aylık kızım. Yine iki kanal yaptirdim toolam 4 etti inşallah gerisi gelmez. 4 u de alt tarafta azı dislerim resmen çenemi ağrıyordu. Boynumda nodül olusmuyordu şimdi iyiyim Zaten devlette randevu yok özele gittim hepsinde. Parası olmayan napicak onu dusunuyorum bir kanal 750 TL iki günde 1500 bayıldım.