Busraygt Kızlar geçen yazmıştım diş çıkacak gibi oğlumda diye alt 2 dili patladı artık görünüyor. Yüzü göz altları çöktü yavrumun ve zaten toplu bir bebek değil iyice eridi sanki başına gelip toparlamış olan var mı ne yapayım ben
Aysen58 Busraygt benimde oğlum alt 2 dışı patladı aglak bebek oldu canı yanıyor belli. Acaba ne zman rahatlarlar
Busraygt Aysglz of zaten bu ay ortalamanın altında kaldık gece uykularım kaçıyor artık ne yapayım diye
Elizanay Decavit ve dis jelleri al en azindan rahatlatir bizde yan kesici disleri cikartiyoriz hemde 2 tane alttan ustten ates uykuzuluk bian once bitse keske
Busraygt Elizanay ah inşallah kuzum herkesin bebeğine Rabbim kolaylık versin şifa versin onun böyle olması gece uykularım kaçıyor resmen ya
Busraygt BugraCan27 evet değil hiç değil koca insanlar yatak döşek oluyoruz. Benim derdim kilo zaten az verirse bağışıklığı düşer diye korkuyorum. İnşallah toparlarız
Elizanay BugraCan27 cok zor sadce mama iciyir onuda yarim iciyor geceleride hep ciglik cigliga uyaniyiruz bian once bitse keske su dis cikarma evresi
Tubafadime Busraygt normal kolay cikartamiyorlar ama oyle huysuzlugu ağrısı oldu mu calpol ver bir tatlı kaşığı biraz daha iyi oluyorlar. Benim kızım 7 aylikken çıkarmıştı ve 1 gece hiç uyuyamamistik.
BugraCan27 Elizanay 1 yemek kaşığı zeytinyağın içine 4-5 tane karanfil koyup bir gece dolapta bekletiyorum sonra karanfili eziyorum karıştırıp diş etlerine masaj yaparak sürüyorum karanfil diş ağrılarına çok iyi geliyor