ErvaKoc benimde bebeğim 10 aylık şu 1 haftadır dünyayı dar etti resmen.yazdiklarinizdan belki daha fazlası.ne sinir kaldı bende ne bisey kafayı yiycem.oturup bende ağlıyorum.tam uyuyo 10dk sonra ağlayarak uyaniyo,ayakta sallıyorum ağlıyo uyumuyo.gunduz ayrı gece ayrı.allah yardımcımız olsun🤲bugün kendimi kaybettim resmen bağırdım bende ne istiyosundiye sonra okadar çok uzuldumki ama insan gerçekten dayanamiyo bazen☹