Kızım 3 aylık oldu bugün tam. 2 gündür beni deli ediyor. Tamam geceleri uyuyor maşallah ona lafım yok. Ama sabahları uykusu olduğu halde uyumuyordu zar zor uyutuyordum. Sütüm fazladır normalde yetiyor kilosu da iyi ama bugün sabah yaptı kaka sadece bol bol o kadar. Sizce neden böyle olmuştur? Atak denilen şey bu mu