Pamuk_seker haklısınız ama mamayla beslenmesi bu durumda beni çaresiz bırakıyor ağızlarını maalesef kapatamıyorum yani hangi bi yorumlarına yetişeyim aaa anne sütü almıyormuş demekki o yüzden zayıf çok beyaz kansızlıkta var sanki . Bu tarz yorumlar bir çok kişiden duyunca hangi birinin ağzını kapatacağımı şaşırdım