Leylayunuss 39+4 haftalık olduk üçüncü gebeliğim diğerlerindede doğumdan önce ishal olmuştum ama bu sefer iki gün sürdü varmı aranızda böyle bişey yaşayan artık doğurmak istyrm dua edin lütfen
Sarekuzu_19 Leylayunuss Doğuma yakın olduğu söylenir bendede olmuştu ama siz genede doktorunuza sorun ve bol su tüketin susuz kalmayın . Bu arada sağ salim kavuşun çok az kalmış 😊
Synmannesi İshal olmuştum bende 39.6 da doğurdum az kalmış hayırlısıyla kucağına alırsın ins canım sağ saglim gelsin yavrun 🧿🧿🧿🧿🧿💐💐💐💐💐🎊🎉
Sarekuzu_19 Leylayunuss ben 41+1 de suniyle doğurdum doğuma kadar sürdü diyebilirim o yüzden doğumda ikinamadim tuvaletimi yapicam korkusuyla 😊😂 1 hafta falan sürdü bol su iç serum yemiştim ben bacaklarım şişti ödem oldum susuzluktan