Rumos Disleksi diye düşündüm ilk olarak, bir uzman yardımı en iyisi. Çocuğunuzun bu konuda üzerine çok gittiğinizi göstermeden, onunla ilgilenerek, biraz oyunlaştırarak, biraz da siz yapıp ona örnek olarak ilerlemelisiniz. Öğretmeniyle de ya konuşmalı ya da öğretmeni değiştirmelisiniz fikrimce. Çünkü bir öğretmenin görevi her çocuğuna ayrı ayrı ilgi göstermek, gerekirse saatlerce tek tek ilgilenip öğretmektir. Sen yap biz oyun oynayacağız cümlesi çocuğunuzda heves bırakmaz, öğrenme isteği kalmaz. Bu durumu da bir öğretmen olarak yanlış buldum.