Gece saat 12 1 bazen 2 de zor uyuyor gün içinde iki uykusu var. Sabah 10 gibi uyanıyor. Daha mı erken uyanmalı ama gece boyu zaten sürekli emmek için kalkıyor. Düzgün uykuyu alamıyor. Ek gıdaya gelince de evde mama sandalyesindeyken etrafta ilgileniyor yemiyor. Bu gün annem yedirdi yedikçe yedi. Ben mi yediremiyorum evde zor açtırıyoruz ağzını. Artık üzülmeye başladım bu sorunlardan. 8 aylık.