[silindi] ılık suyla yıkayıp mutlaka kurulayin islak birakmayin ve o bezi hemen bırakın. Gecmez daha kötü olur. Molfix pure soft kullanıyorum cok memnunuz hic boyle bir sorun yaşamadık. Evet her sey pahali bezler de öyle ama bebeginizden daha degerli değil. Bi de ilk kez kullanıyorsanız bezi stoklu veya bu kadar cok almayın. 20-30lu paketlerden alıp begenirseniz, sorun yaşamazsanız buyuk paketlerle devam edersiniz ☺️Yoksa tasarruf edeyim derken daha da zararda oluyoruz