poncikannesimlk Merhaba güzel anneler 😊 bebeğinizi kaçıncı ayda destekli kaçıncı ayda desteksiz oturtmaya başladınız ☺️
Miyauw poncikannesimlk 6. Aya giriyoruz maşallah desteksiz oturuyor ama tabi yanındayız hep arada küçük kazalar olabilir 😁 bu arada 4. Ayda oturtmaya başladım kendi istiyordu çünkü
eymenkerem poncikannesimlk 4. Ayinda destekli oturmuştum 6. Ayinda desteksiz oturmaya başladı 8 aylik suan ve tutunup ayağa kalkıyor masallah. Ne kadar erken o kadar erken motor becerisi 😊 tabiki bunlari doktorumun tavsiyesi ile yaptım kendi başıma degil
Edalotti poncikannesimlk biz 4 ayın içindeyiz doktorumuz destekli oturtabilirsin dedi uzun süre olmamak kaydıyla
Nursma poncikannesimlk 4 aylıkken hemşiremiz günlük 5er dakika destekli oturtabilirsin demişti o şekilde başlamıştık
poncikannesimlk Miyauw bana cevremdekiler annem yengem kaynanam dahil 6. Aydan önce oturtma kuyruğu batar diyorlar bebeğim 4 aylık olmasına 9 gün var
Miyauw poncikannesimlk doktorum eğer istekliyse gelişimi açısından engelleme demişti uzun olmamak kaydıyla oturuyordu
Alya_sultan 4 ay 9 günlüğüz bende oturtuyorum ama çok değil beli kanbur olur diyorlar korkuyorum oyuzden
Frozen poncikannesimlk 4bucuk aylikken ufak ufak basladim destekli oturtmaya. Kendisi oturmak istiyordu. Suan 5bucuk aylik daha uzun sure oturuyor hala destekli.
Aysgllylcn poncikannesimlk doktor önerisiyle 5. Ayda mama sandalyesine koydum gün içinde yastıkla arkasına destek verdim 7. Ayı bulmuştu desteksiz oturması