Miyauw Ayımıza girmek üzereyiz bugün bebeğim hep bağırınıyor ağlamıyor ama hep bağırma kendi kendine ağlar gibi konuşma bu diş huzursuzluğu mu ? Sabah yoğurt verdik herhangi bir şey olmadı cildinde acaba ondan mı hiç anlamış değilim