Bebeğim 7 aya yaklaştı ya 1 dk bensiz durmaz mi. Bugün komsumuza biri geldi 8 aylık bebeği vardı kendi halinde oynuyor o salonda kadın mutfakta bizmle. Ben o sırada kucakta hophop pispis onları yapsam da dursa yine iyi yine agliyo durmuyo. İnsan içine çıkamıyorum. Tek kalsakta sürekli üstümde. Artık tükendim uykuları yarım saati geçmiyor. Napixam herkes dis diyor ama 2.aydan beri böyle. bırak alma hemen diyorlar almasan çatlayana kadar agliyo. Napicam Allah aşkına tecrübesi olanlar yardım edebilir mi