Tugcesilam Slm annişler anneliğe alışabildikmi bebişler neler yapıyor bnm kızım 1 ay 20 günlük ben anneliğe cok alıştımm yiyoruz iciyoruz yatıyoruz bu arada biz mama meme olarak besleniyoruz
Fulyaalinmina Tugcesilam valla bizimki o ayda sadece emip uyuyordu birde gazı vardı ağlıyordu. Şimdi biraz sevimlilesti yüz ifadesi gülmeye başladı 😀 ama gaz sıkıntımiz daha da arttı daha da aglak. Emip uyusun masallah ne güzel
Balevlat26 Tugcesilam bebegm 1 ay 17 günlük gazlı bir bebek hc emmedi sadece mama iciyor ve sakin bi bebekte degl hep aglıyor kucagmdan bırakamıyorum alıştım desem yalan olur hala çok zorlanıyorum ben. Eş destegide olmayınca iyice bunalıma giriyorum
Ayazinannesi10 Tugcesilam 33 gunluguz sürekli.emmek istiyor ayırınca ağlıyor beşiğine yatırınca da hemen uyaniyor ağlıyor sürekli memede 🤷♀️
Tugcesilam Fulyaalinmina ayyy cnm kac aylık senşnki vallahş bizimde dünden beri huy degiştirdi normalde 4 saatte bir mama yiyordu dün hep 3 saatte bir yedi gazdan gece cok agladı uyumadı napıcam bilmiyorum gaz damlasıda kullandık bi işe yaramadı bnde kimyon cayı iciyorum
Aselbusraa Fulyaalinmina ben gaz sancısı için mommy gliss kullnmya basladom rahatşattı bayaa arastıfın dilersenz
Fulyaalinmina Tugcesilam 2 buçuk bizimde ay gazliysa öyle devam ediyor ne yapsam geçmedi sürekli mızmız hep ağlıyor o kadar yoruldum ki ağlaması dan
Fulyaalinmina Tugcesilam kuzum sabır valla ben artık kendi haline bırakıyorum elimden biseyde gelmiyor
Tugcesilam Fulyaalinmina bende öle yaptım valla ilk aylar daha rahatmış 40 cıktıktan sonra huy degişti bakalm daha neler bekliyor bizi daha cok geceleri huysuz gündğz yine iyi cnm
Fulyaalinmina Yagmursonrasitoprakkokusu yandık biz yandık hiç 3. Ayda son bulacak gibi değil. Resmen sert bakışlı bir kız 🤭
Yagmursonrasitoprakkokusu Fulyaalinmina 40ı çıksın düzelir dediler düzelmedi, şimdi de 3.aydan sonra düzelir diyorlar. Valla hiç kendimi auvtacak gücüm kalmadı benim de 😂😂
Fulyaalinmina Yagmursonrasitoprakkokusu 40 tan sonra daha da arttı bizim 3. Aydan sonra başka huy çıkarır 😀
Yagmursonrasitoprakkokusu Fulyaalinmina hahahah aynen 😂😂 Daha geçen gün aynısını anneme dedim, bu çocuk kırkı çıktı daha da delirdi 3.ayda ne bekliyor acaba beni dedim 😂
Fulyaalinmina Yagmursonrasitoprakkokusu tek başıma bakıyorum başından beri biraz durulsa bari öteki ay
Yagmursonrasitoprakkokusu Fulyaalinmina Allah yardımcın olsun canım benim İnşaAllah bugünler de geçecek
Brsnmrt Tugcesilam böyle dedikçe bende korktum cumartesi 40 çıkacak zaten huysuz hiç düşünemiyorum 40 çıkınca
Yagmursonrasitoprakkokusu Tugcesilam valla bizim için pek iyi şeyler olmadı 😁 İnşaAllah sizin bebiş biraz düzelir