AntikSokrates arkadaşım oral dönemde bebisler o yüzden hee şeyi ağızlarına sokarak tanıyorlar. Çok ketlememekte fayda var. Benim kizim da öyle, gördüğü her şeyi yakalayıp ağzına aliyo, yumruğu sürekli ağzında. El silmekten bitap düştüm. Diş hazırlığı olması da muhtemel tabi bu arada, benim minnoş 40i çıktı başladı salyalar hala akar durur sular seller gibi