Selam kızlar, 25 günlük taze anneyim. Oğlumu bu zamana kadar sadece anne sütüyle besledim. 3. Ve 15. Gün kontrollerimizde kilo alımımızın gayet iyi olduğunu söyledi doktor. Ama son iki gündür sütüm yetmiyor mu diye düşünmeye başladım. Oğlum çok sık emmek istiyor dolayısıyla göğüslerimin tam dolup dolmadığını anlayamıyorum, emerken uyku haline geçtiği zaman özellikle göğüs ucumu çekiştiriyor, çırpınıyor resmen. Uyuya kalıyor yerine yatırıyorum 15-20 dakika sonra tekrar uyanıyor ve emmek istiyor, sizce doymuyor mu 🤔