Kızlar oğlum bugün 18 aylık oldu iştahsız olduğu ve memeye aşırı düşkün olduğu için güniçerisinde emme sayısını baya azaltmaya çalışıyorum bugün en son öğlen emzirip uyuttum sonra emzirmedim uf oldu bitti süt va oyaladım ama çok hırçın istediği birşey olmayınca kendini yerlere duvarlara vurup çırpınıyor meme emmediği için onun stresi mi 2 yaş sendromu böyle mi başlıyor bilgisi olan var mı ? Sürekli ağlama modunda. Ben Odadan çıkar çıkmaz koşarak geliyor en ufal birlerde kendini bir yerlere vura vura ağlıyor