eymenkerem Wolverine evet asisiz insanların ülkede yarattığı risk için konmuş bir asi ama suan da pandemj sebebiyle zaten kmse ile görüşemwdigimiz icin doktorum yaptırmama gerek görmedi
Wolverine eymenkerem anladım, görüşen çok insan var malesef herkes evde durmuyor işte yapılsa iyi olur tabi.
Oznur_ Kzlar oğlum 11 aylık olacak ama 9 aylık asısı die birşy varmıydı ya bizi kimse aramadı aşı için 1 yas değilmiydi o aşı
kizanasiyim anneninkuzusu yani eğer kreşe falan gitmeyecek, kalabalık ortama girmeyecekse sıkıntı olmaz