Ozkup Biz Bebelac gold kullanıyoruz doğduğundan beri . Zaten bağırsak dostu mama olarak biliniyor ve öneriliyor doktorlar tarafından . Aptamil ve sma da prebiyotik var sadece . Ama Bebelac gold da em prebiyotik hem de probiyotik var bu yüzden anne sütüme daha yakın sindirimi de daha kolay. Bir çok çocuk doktorunun incelemesini okudum ordan edindiğim bilgiler
Ada__minikkelebegim Busraata aptamil kullanıyorum 6 ay oldu kabızlık yasamadik ek gıdaya geçtik şimdi tam tersi kabız oluyor mama veriyorum verdiğim gün rahat yapiyor
Mickeymouse44 Hipp combiotic en iyisi kabızlık gaz kesinlikle yaşamadım kızımda anne sütüne en yakın şeker katkısız mama biraz pahalı ama 🙂
Parsannesi Busraata golden goat tavsiye ederim çok araştırmıştım anne sütüne en yakın mama ve ne gaz ne kabızlık yapıyor
Deryaaaa Hipp combiotic prebiyotik içeren bir mama sindirimi kolaylaştırıyor gaz kabızlık gibi problemlere karşı çok iyi biz çok memnun kalmıştık
Senanurrr Busraata kesinlikle hipp benim bebeğim kolik gazlı bir bebekti bütün mamaları denedik sindirim olarka da lavoba sorunu olarak da en güzeli hipp
EMiracle Humana da çare bulduk bizde en son… Aptamil, bebelac gold, sma, golden goat denedik hepsinde ayrı ayrı gaz, ishal, kabızlık, kusma sorunları yaşadık şuan 3 numara kullanıyor şükür sorunsuz ilerliyor bir deneyin isterseniz