Bizde 42 günlüğüz, malesef kendini o
Kadar cok kasıyor ki kıpkırmızı oluyor. elimden birsey gelmeyince kendimi cok çaresiz hissediyorum. Doktorumuz gazdan olduğunu söyledi bitkisel gaz ilacı verdi ve masaj yapmamızı önerdi. İnsallah bizlerde atlaticaz bu günleri 🙏