Kurbagam Kızlar bu sünnet işini kaç aylıkken yaptınız şuan yaptırmak istiyorum (6 aylık) devlet hastaneleri yapmıyor pandemi sebebiyle özeller de çok pahalı siz ne yapmayı düşünüyorsunuz
sevgiduruu Biz eski usul eve sünnetçi getirdik bebeğim 10 günlüktü oldu 4 5 günde iyileşti hiç bişey de olmadı😂 Kurbagam
Kirpapatyasi Kurbagam canım oglum 2 aylikken yaotik keske daha erken yaotirsaydm dedim dedemiz sunnetci evde olduda bitti oglum sadece ilacin etkisi gecince yarim saat ağladı onun dışında cok kolay atlattık
Mutluluk Kurbagam nereye sordun 1500 dedi canım yuh deseydin Ben oğlumun kırkının çıkmasını bekliyorum sanatoryum tıp merkezinde yaptiricam 550 TL İlk oğlumu da 3 buçuk aylıkken orda yaptırmıştım
Aprilmom Kurbagam eğer Ankara’daysanız vedat ali canoğlu var Keçiören de kliniği 500 TL ye yapıyor bir araştırın isterseniz. Ben 7aylıkken yaptırdım memnun kaldım.