Didemxy 1 ay önce ailecek atlattık. Ben hamileydim ve oğlum 25 aylıktı. Her gün kemik sularına yemek yaptım, kuzu gerdandan haşlama, balık vs tükettik. Vitamin çok çok önemli. Bol bol portakal, mandalina gibi C vitamini yüksek olan meyvelerle beslendik. Çok şükür huzursuzluk dışında bişey yaşamadım.
Bir de ek not; benim testimde negatif çıkmıştı ama belirti vardı bide imkansız diye düşündüm. Arayıp testimin yenilenmesini istemiştim. Yenilendi ve pozitif çıktım. Kendinizi dinleyin ve sizlerde belirti var mı diye bakın. Kanımca negatif olmanız sizin de imkansız 😔