Gecenlerde bense böyle bır post acmıstım asırı huysuz ve sureklı aglıyordu asla susmuyordu gece uykusu zaten bıZde dogdugundan berı yok dıyebılırım 15 aylık olduk hala aynıyız :( calpol verebılırsınız sabah aksam rahatlatıyor gercekten bızımkısının huysuzlugunu aldıysa ıyı gelır herkese… inci gibi olsun dişleri inş yavruşrımızın hemencecık cıksın sıkıntısız cıksın amin 😂