ilknurcelik canım biz 9 da uyanıyoruz
10: da kahvaltı yapıp 1 saat sonra mama içiyoruz 120 cc
Saat 1 de muhallebi yiyor 1 saat sonra mama 3 gibi meyvesini yiyor 1 saat sonra mama
7 de gece mamassını yiyip 1 saat sonra mama içip uykuya geçiyoruz
Ama oğlum ek gıda da çılgın gibi ağlıyor galiba ben çok fazla yediriyorum o yüzden yemiyor
Bende şu saatleri bir türlü ayarlayamadım
Ana öğün mama olunca mutlaka içsin diyorum ama ek gıda yetiyor galiba
Anlamadım 🤦🏻♀️
Bilenler varsa bende şurda bekliyim