Halimeuysal Kızlar doğum yapalı 5 gün oldu doktor ilaç yazdı ama. ENOX 400 DİE bitane sulcid DİE. Ama ikisindede emzirirken kullanmayın yazıyo kafam karişti iyice ya kullanan yada bilgisi olan varmı
seymaaras Halimeuysal Doktorunuz kullanılmasa yazmaz ki. Eser miktarda bebeğe geçebilir. Belki o yüzden öyle yazıyordur.
Halimeuysal seymaaras tabiki yazmaz ama ne bilim işte bebeğimde yoğun bakımda artık herşeyden korkar oldum bide ne için öyle yazıyordur anlamdım yazdınızı
seymaaras Halimeuysal Eser miktarda yani az miktarda anne sütüne geçiyorsa, o yüzden öyle yazmıştır prospektüse🌺