Oğlum 3,5 aylık ne yazık ki 2 aydan beri meme emmiyor, sağarak veriyordum yani hem anne sütü hem mama ama artık sütüm de azaldı sağıyorum ama süt çıkmıyor ve hep mamayla besleniyor oğlum, şimdi golden goat mama kullanıyorum çok memnunum ama çok pahalı bugün similac da aldım geceleri similac gündüzleri golden goat vermek istiyorum sizce iki mama kullanmamın bi sakıncası olur mu, yada benim gibi yapan varmı?