oldugrs1 benim bu ara bı kasık ağrım olmuştu,birde çok gariptir burnuma tiksindim koku gelmişti. Ama psikolojik de olabilir diye düşünüyorum açıkçası hiç birşeyden emin değilim 🙄 hemşire de ihtimali var olmaz diye birşey yok dediği için arada kaldım 😐