Bide şu hayırlı olsun diyenlerin insanı sinir edişi …😡 Şuan seni çok iyi anlıyorum bizde senin gibi bu korkuyu yaşayanlardanız benimde dört aylık bebeğim var ilk adetimi bir ayönce olduğumda sevindim şimdi ikinci adetimi bekliyorum bu hafta olmazsam benim de stresim başlicak yine 😰 rabbim gönlüne göre versin kan tahlili yaptırmanda fayda var