Glsmeker bilmiyorum canim, ilk defa kullandim. Dun uyumadan ve bu sabah oglene dogru verdim. Persembe gunu ilk asilarimizi olmustuk. Hastanede soylemedim nurse harveysi, hollandada bilmiyorlar cunku. Doktorlar hic bi anlam veremedi olup bitene. Yavrum hic birseye tepki vermiyordu, ne aglama ne goz acma ne refleks 😢😢😢 damladan olmadiysa bile birdaha kullanmam. Bebegim sukur emdi nihayet ve cis yapti