Bebeğim 2.5 aylık ve 3 -4 gündür sürekli Kakasını yapmakta zorlanıyor . Hatta çoğu zaman aksamlari yapamıyor ve bu da tüm gece sürekli sancılar uykusundan uyanmasina sebeb oluyor. Saat başı neredeyse kalkiyrx. Bugunde sabahtan beri bilmediğim sebebten ağlıyor sizce nesi var. ? Ateş yok biryere mi ağrıyor acaba ne yapacagimi bilemyrm. Karnı doyuyor. Gazini da ehh işte çıkarıyor ama sürekli ağlıyor 😢😢😢😢