_ADA_ Esisyldrm normalde beş yaşın altını almıyorlar diye biliyorum ama bir iki defa gittiğimde aldıklarını gördüm özel durumu demişti hemşire.
susiron Esisyldrm 1 yaş aşısında bende tam kan sayımı istedim ama yapmadıklarını söylediler .Çocuk dr basvurun dediler ne yazık ki