Dilek_D_ Kehribar kolyesi almayı düşünüyorum faydası oldu mu, önerir misiniz? Birde yatarken çıkardınız mı kolyeyi , biraz riskli gibi geldi bana 🤔🤔
OzgE_K Dilek_D_ doğduğundan beri oğluma kullanıyorum ağzından salya akıtmasını durdurdu dişleri henüz çıkmadı ama diş çıkarırkende ateşe ağrıya iyi gelecekmi bakacağım artık. İlk ayak bileğine taktım ben 3 ay sonra koluna geçirdim 2 ay şuan 6.5 aylık boynunda takılı hiç çıkartmıyorum giysisinin içinde duruyor geniş olduğu için bi tehlikesi yok
RabiaK Dilek_D_ 2 ay 20 günlüğüz bizde bugün ayak bileğine taktık gaz için ayak bileğine takılması gerekiyormuş inşallah bir faydası olur.
kubra71 Dilek_D_ 5 aylıkken galiba kullanmaya başladık çok iyi geldi bize ya onu bunu boşvere bak gercekden içten inanırsan etkisini görüyorsun. Oğlum 8 ay 5 günlük 4 tane dışı cıktı illaki ağrıları oluyor ilk alt dışın birini çıkartırken çocuk ateşten ağrıdan mahvolmuştu aldım taktım adam akıllı ne salya ne ateş birşey görmedim ilk dışı hariç diğer 3 dış rahat cıktı çok şükür
dunyaninenguzelkokusu Dilek_D_ salya akmıyor ama diş acısına ateşe zerre faydası olmadı bilmiyorum belki inanmak gerek ben negatif açıdan bakıyor da olabilirim ama etki görmeyince inanmadım pek
OzgE_K Esmoska evet totsandmore diye bi sayfa var güvenilir sertifikalı ordan almıştım instagram sayfasıda var bakabilirsiniz
Dilek_D_ Esmoska trendyolda vip kehribarda %35 indirim var. Sertifikalı ürünler onlara da bakın isterseneniz.