Benim kız da 14 aylık ve 8.5 kilo. Herkese sorsan az. Doktor tüm tahlillerini yaptı temiz çıktı bunun üstüne;sen miktara takılma sağlık problemi yok keyfi yerindeyse bir sıkıntı yok dedi. Az az yiyor çünkü baya emiyor hala azaltamadik. Kilo alımı en başından beri azdi zaten. Kalorili besinler veriyor dengeli bir beslenme planı varsa sağlık sıkıntısı da yoksa sizde sayiya takılmayın