canimoglum_2020 bebeğim hiç durmuyor sürekli kucağımda. bunla ilgili konuşurken dün bi büyüğümüz dedi ki, biz toprağa koyardık eskiden çocukları, ağlardı susardı uyurdu orda. Ben de bir tane çocuğu avutamıyorum, eskiler kaç tane büyütüyodu dedim. Şimdi daha iyi boşver bak bizim çocukların yaşıtları ya şeker hastası, ya midesinden rahatsız çünkü herşeyi verdik vaktinden önce. Hatta eskiden çocuklar kaç aylık olurlardı kafalarını tutamazlardı. Kucağa alamazdık ki çocuğun kasları gelişsin dedi. Şimdi 2 aylık çocuklar kucakta kafasını tutuyor böylesi daha iyi dedi. Bayaa düşündüm o böyle söyleyince çok haklı geldi bana