Selam kızlar 2 aylık bebeğim var ve bugün aşırı huysuz kulak ağrısı mı desem bilemedim gaz sancısı mı bilmiyorum kabızlık da var sanırım çünkü en son akşam yaptı kakasını hala da yapmadı aşırı ağlıyor onu sakinleştirmek için susturmak için ne yapabilirim gaz damlası kullandım ağrı kesici kullandım bir işe yaramadı ağlıyor hala yardım edin lütfen