İy akşamlar arkadaşlar.bugun akşam üstü kızım kanapeden düştü ve kolunu oynatamadigini farkettim.doktora götürdük ve film çekildi.koprucuk kemiği kırılmış ve 8 bandaj diye bir sargi varmış onu almamızı söylediler.sabaha kadar idareten sargiya aldılar.yarin ilk işimiz bandaji almak olacak ve 10 gün sonra tekrar film çekilecek.kanamama ihtimali çok dusukmus.Allahim kimsenin başına vermesin çok zor.Tam hareketli zamanı.Acaba başına böyle bişey gelen varmı tavsiyelerinize çok ihtiyacım var.Rabbim yavrularımızı korusun.İyi aksamlar.