Kızlar kızım 22 aylık akşam 10 11 arası uykuya geçiyoruz tok yatırıyorum gece beslenmesi, ayakta sallama veya emzik ile uyuma gibi şeylerimiz yok hepsini sırasıyla bıraktırdım. Ama gece buna rağmen çok sık uyanıyor su istiyor veriyoruz. (Odasını ayırdık çünkü ikinciye hamileyim düzen oluşturmaya çalışıyorum. ) bazen çok ağlayarak bazen anne anne diye uyanıp oturuyor gidiyorum su veriyorum yanına yatıyorum saatlerce yanında yatıyorum dalıyor kalkıyorum kısa süre sonra yine uyanıyor. Böyle bişey yaşayan ve çözüm önerisi olan var mı 😔