Kızım 4.ayına girdi biz hep kullanıyoruz ve gerçekten çok etkili oldu bizde. Bir iki çay kaşığı olarak günde 4-5 kere verebilirsin demişti doktorumuz ama ben iki çay kaşığı olacak şekilde sadece sabah-akşam veriyorum gayet güzel ilerliyoruz gaz problemimiz olmuyor, kaka yapmasına da çok faydası oldu bizde