Meriwa Robinson beaba akıtmayan suluğu var sonra alıştırma bardağı oluyor 130 tl civarı ama cok güzel garanti akıtmıyor
Betul055 Robinson bebeğim 6 aylık olmak üzere iken de avent cam biberon kullandık şimdi 22 aylık tabi yine avent ama pipetli akıtma yok
Atesbebek Chicco alıştırma bardağı +6 . Yorumlarını okuyarak almıştım 3 aydır kullanıyorum fiyat olarakta uygun gerçekten de akıtmıyor tavsiye ederim .
Robinson Fatma_52 evet ama bebegim kucuk 5aylik henuz ileriki donemlerde pipetliye gecmeyi dusunuyorum
Meriwa Robinson ama 3 şekilde kullanıyorsunuz öyle düşünün avent akıtmayan bile 60-70 tl ucuz değil yine de