Birlokumeselesi BurayErdem bebeğiniz kaç kilo ise ona göre alıyorsunuz bezi zaten bütün bezlerin üzerinde kilo yazıyor ayına göre bez değiştirilmiyor 😅
Turkan_91 BurayErdem 4 numara kullanıyorum marka da onemlı her markanın büyüklüğü farklı benım sleepy
Tuba BurayErdem 7 kiloya 3 numara uygundur. eğer küçük geldiğini düşünüyorsanız 4 numara alabilirsiniz. büyük gelse dahi kenara koyarsınız 1-2 aya kullanırsınız
BurayErdem Eymeninannesi12 ya şuan 3 numara kullanıyorum molfix ama lastik izi yapıyor acaba küçük mü geliyor da iz yapıyor diye düşünüyorum
Acemimom BurayErdem iz yapıyorsa bir numara büyüğe geçebilirsin canım ya da daha geniş bağlamayı deneyebilirsin ben çok iz yapmaya başlayınca bir numara büyüğe geçtim şimdiye kadar
ilayyda23 BurayErdem ve bez üzerinde 4 numarada 7 14 kilo arası yazıyor ben 6 kiloyken 4 numaraya geçtim
BurayErdem Acemimom ben ilk üçe geçtiğimden beri lastik izi yapıyor ama bilemedim bide 4 numara deniyim