TutuKelesh
Gocicim
Tabi ki çok da iyi sayılmaz.
Sınırı olmayan bir çocuktan bahsediyoruz,
Hiçbir zaöan normal insanlar gibi arkadaşlık kuramayabilir, çünkü kendi seviyesinde değildir hiç kimse.
Hiç birsey ile yetinmeyebilir hep daha fazlasını hep bir üstünü ister bu da hayatında durak noktası olmayacağı anlamına gelir,
Bu yüzden yeterli düzeyde ilgi almazsa hiç mutlu olmayabilir..
Ama güzel değerlendirilir ise ülkenin geleceği olabilir.
Amerika, avrupa bu çocukların peşine düşüyor..
Allah kolaylık versin ailelerine💜