cerenduran tesadüf müdür bilmem ama dün 2 tane bol yeşillikli çiğ köfte yedim etsiz ,(inşallah bir hamiş okumaz ve canı çekmez) neticesinde süt epey oldu,paylaşmak istedim a dostlar belki bir deneyen çıkar,seviyorsanız :)
Candy_liz cerenduran dün eşim almıştı, canım çekti diye, hafif acısı olduğu için sadece tadına bakabildim, sütümden geçip bebeğimi rahatsız etmesinden korktum, bebeğin gözünü poposunu yakar dediler acı yersem😔 siz iki dürüm mü yediniz, sıkım mı?
Smhaylsz UluElif 😂😂😂😂 otlanalım yani kendimi şundan 🐄 gibi hissettim 😃 şu bebişler için nelere katlanıyoruz
cerenduran Candy_liz evet, ekstra acı ekletmemiş eşim. pişik yapmadı benimki genelde portakal yediğimde kıçı kızarıyor baharattan kızarmadı hiç
4E1K Candy_liz canınız çok istiyorsa eğer yemelisiniz kimyon katın yerken hiç bişiii olmaz Allah ın izniyle bu arada kaç aylık bebiş herseferinde kimyon dökün yani o gazını falan alıyor sütten bebişe iyi geliyor
Deletedmom10 Candy_liz Valla bn yedim sütümde değişiklik oldu mu bilmiyorum bebeğim emdi öyle birşey de olmadı ama bebekten bebeğe değişir canım bnm kızımda olmadı diye senin bebeğinde de olmaz diye bir kaide yok
UluElif Smhaylsz hahaha aynen öyle benimde çekiyordu canım çiğköfte ama acısı dokunur diye yemeye cesaret edemedim 😕
Candy_liz cerenduran bizimki hafif acıydı cesaret edemedim, ama bulgur ve yeşillik süt yaptığı için çiğ köfte de dediğin gibi süt yapar eminim..
Smhaylsz UluElif canımız çekiyo valla ama yediğimiz herşeye dikkat etmek zorundayız biz 2 aylığız son bi ay gaz probleminden kurtulsak artık bişiler yiyebiliriz ☹️
Candy_liz 4E1K daha 24 günlüğüz😊 bir sıkım yedim sadece, gözüm kalmasın diye.. Acı bebeği rahatsız eder deyince çevremdekiler kıyamadım yiyemedim.. Gaz olacağı varsa oluyor zaten ama kimyon atmayı denerim tavsiyenize uyup👍🏻