Krgztuba İyi akşamlar kızlar 8bucuk aylığız dünden beri ateşli sürekli mızmız ağlıyor hastaneye gittik bişey çıkmadı kızarmış dedi sadece ne zaman çıkar 🤒🤒
Krgztuba Feraye_ 2-3günse çok iyi sürekli ağlıyor iştahsız ateş inmiyor 🥺 kabarmış ama cıkcak gibi durmuyo 🤒
Feraye_ Krgztuba cikar insallah ya bi bakmisinki sabah patlamis bazi bebwklr cok zor cikariyo ya valla rabbim agrisiz atessin cikarmayi nasip etsin🙏
Krgztuba Feraye_ amiiiinnnn valla bizimki herseyde çok zorlanıyor bide atak döneminde ne uyku ne bişey perişan oldum
MihraKus Kızım 13 aylık 1 er gün arayla üst iki dişini ve yanındakilerden birini çıkrdı mahfoldum doktorumuz üstler zor çıkar zorlar dedi allahım sıyırmaya az kaldı ya dedim