
İyi akşamlar , oğlum 18 aylık kendi yiyor yemeklerini ama henüz kaşık tutamıyor daha doğrusu elinde oynuyor ağzına götürsede boş g
Götürüyor her yemekte kıyafet değiştirmek zorunda kalıyoruz hemde öğrensin istiyorum acaba bu kaşık setini alsam faydası olur mu öğrenmesi yemesi için ?