uykusuzMoMm Kan damlasi vegaferon saglik ocağı veriyo sanirim biraz kullanmistim o aylarda 1hafta yapamadigi oldu wcyi biraktim cok agliyo uyumuyodu. Doktoruna sordum vermek.istemiyorum diye oda benim fikrimde verme zaten kan damlasini anne sütü alamayan iyi beslenemeyen kilosu zayif prematüre doğmuş vb… Nedenlerde olanlara veriyoruz dedi sonra zaten ek gida vs.. baslamistim 9uncu ay icindeyiz kan tahlili yapildi düşük çıktı yine kan damlasina döndük ferrum verdi bitmek uzere daha yeni kabız oldu 3ncu gun bugun fitil verdim artik cocuk yiyo yiyo catlicak diye oylelikle yapti tuvaletini..😣